Fre - Sön

Nu står Dixie på Van Service iväntan på lite checkup. Är ett typ chippande ljud, och ingen är som säker på vad det är.. Men inget superallvarligt hur som helst så :)
Men hon höll utan problem upp till stan från Hörnefors. Såklart ;)

Igår var jag och kakan på stan, provade en bunt kläder från Kappahls 50-tals kollektion. Ingen klänning passade, är nog för kurvig för sånt. Har svårt att köpa skjortor också :S
Men köpte iallafall 1 linne och 1 blus som satt som en smäck.
Yejh!
Efter det äventyret så gick vi på Starz och käkade. :)
Brummade sedan till garaget och gjorde det sista innan avfärden på Dixie, typ skruva fast huven och sånt.
Så fick Mogge köra den till stan medans jag fick ta den ärofyllda rollen som följe. Hon ryker ur det högra avgassystemet men kan kanske bero på att Mogge hittade, av okänd härstammning, en ventiltätning på bänken efter motorn blivit ihopskruvad. Nåja, inga enorma problem att fixa :)




Har även fått njuta av känslan att få frakta arslet i en väldigt grön och enligt rykten väldigt rostig Volvo av modell 145. Christian har köpt ett nytt vrålåk som vi fick åka en sväng med på lördagkväll, var förbi hos Puffen och Isabell i Gräsmyr och fick oss lite goofika medans de tidigare gästerna fortsatte sitt alkoholkonsumerande.

Idag har vi bara haft det chillidill, låg och såg på tv nån timma med kombinerat surfande till runt 12, då min kära syster ringde om en glassdejt på stan. Vi svirade om/på oss kläder och tuffade ned på stan, åt lunch på Max och kollade i lite affärer. Jag köpte ett block att skriva upp viktiga saker inför resan i (ett rosa med ett tecknat Eiffeltorn på :P Hahaha) och Morgan köpte ett skohorn (han bröt av det gamla) och en iPhone.
Min alldeles underbara, söta nörd ;)
Jag har även doftat ner mig i DKNY´s nya doft - Pure DKNY. Åh, min luktcentral blir alldeles till sig i trasorna :D
Efter visiten på stan tog jag och sötburken en promenad på kyrkogården
här nedanför.
Usch vad fint det är, och väldigt intressant att gå
och spekulera med händerna på ryggen och kika och så.
Hittade Morgans farmors gravsten efter mycket irrande. :)
Synd på så mycket snö, vi har bestämt en till promenad där i sommar.

Men nu! Är det snart middag på Droskan med eurotripgänget, ska ha något
slags planersingsmöte. Eller nåt sånt :P
Herrå!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken fin bild Sannasol:)

2010-04-11 @ 22:10:36
URL: http://monsterbajset.blogg.se/
Postat av: Ninni

söt som alltid :)

2010-04-18 @ 15:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0