Lördag morgon

Ligger i sängen och försöker skjuta upp att gå upp ett litet tag till :D
Ska sminka mig och fixa i ordning lite för vårat äventyr - v75!
SötMogge, Emil, Seb och jag hade tänkt förflytta oss under förmiddagen till Umåker för att vinna storkovan ;)
Igår var vi förbi Christian och Annikas nya hus i Gräsmyr, där gick vi runt och kollade läget och det är verkligen ett fint hus :) Passar dom nog perfekt :)

Har ju klippt mig också, igår. Alltså igentligen är man ju dum i huvudet som inte klipper sig oftare. Det är ju fan balsam för själen (och håret). Speciellt mitt, eftersom jag brukar klippa mig typ en gång per år. Jävla korkat igentligen... Kostar ju inte mycket alls och håret blir ju som nytt :)
Hur som helst, lägger upp bilder sen. Klippte till luggen, blev riktigt bra :)


Jamen okej då, jag går väl upp då.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0