Mån - Tors



Oh yeah, långhelg! :)




Javisst, har varit en lite halvseg-men-ändå-intevecka på jobbet. Andreas har varit ledig så jag har fått chefa i plastreprummet, med sällskap av Bengt ibland då Brodin polerat. Lite avigt men det funkade. :)
Halvmycket att göra dock. Så veckan har som gått fort, men ändå inte :)
Mellan elva och tolv idag var segt som satan, sista timmen innan långledigt.. Bleh.

Nu är jag i tvättartagen iallfall, nån måste ju se till så den här kattfamiljen har rena kläder :D
Imorgon drar vi till mormor för påskmiddag och grejer, brukar vara trevligt. Min familj är som en brokig skara människor. :)


Såg förresten en katt på blocket som var så in i helvete lik Vilda! Var helkoko,
men har forskat lite i det där och verkar som att hon har lite Snöbengal i sig. Och kullsyskonen till
Vilda var en herrans salig blandning :D
Om jag minns rätt var det två svarta, en gulrandig, två heltvita och sen Vilda som blev
som smutsvitrandig och prickig. Tror den där kattmamman
har varit på äventyr med mer än en hane, är förmodligen fler pappor med i leken.. ;P
När man läser annonsen på hennes katt så stämmer den hemskt bra
in på min katt, freaky..
Samma ränder i ansiktet, randig mörkare svans men fläckig på kroppen.
Undrar om den där hanen också är mörk på baksidan av
fram/bakbenen..
Och såklart - blå ögon! :)
Fast Vildas fläckar har blivit suddigare, förmodligen blir det samma
på den där killen när han blir äldre. Han var 7 månader, Vilda är
2 ½ år :D

"Han är världens keligaste gullegris, som alltid är vid din sida, älskar att bli buren på, sover med dig, kan inte bli klappad tillräckligt, och älskar att "leka" aport. Han är nog mer som en hund, än katt. Han är lite klumpig, men världens bästa!":




Och Vilda:

 

 

Ja, där ser man :) Tror jag ska göra mig en macka och kanske lite O´boy i väntan på tvätten.

Och när bästaste makaronen kommer hem bär det av till garaget; åh lilla Dixie, snart snart så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0