Onsdagkväll

Kakan var på jobbet till åtta igårkväll, och jag gick mest bara runt hemma och skräpade..
Vek lite tvätt och blev tvärless på att alltid pressa och vara våldsam när den nyvikta tvätten ska in i byrån.
Så jag satte på svinigt bra musik på Spotify och drog ut allt ur nedersta lådan (kjolar/strumpbyxor/leggins/korsetter/bikinis) och allt ur näst nedersta lådan (byxor) och provad det som fanns. Det var mycket, tror det tog runt en timma. :D
Så blev jag av med ungefär hälften, pulade ned det i tre påsar och ska ge till Petra.
Nu är det myyyycket mer plats i byrån :) Iallafall i de två nedersta lådorna, nu är det ju bara 3 lådor kvar. Plus att Mogge har en låda som vi skulle ha rensat ut också :P
Har massa grejs i garderoben också, men det är mest bara tjocktröjor/kjolar/skjortor och det är saker jag oftast använder. Men ska rensa lite ändå, det är ju faktiskt vår och början på en ny tid.
Plus att nu får det plats mer nya saker ;D


Och Kisse smet ut i trapphuset igårkväll. Tror han själv är osäker på varför, för han kom bara till första våningen så stod han där och såg velig och ångestfull ut :P
Lilla, tjocka kissemissemuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0