Tis - Tors

Nu verkar det, ta i trä och blablabla, som Dixie går riktigt bra.
Chippljudet verkar ha varit ett avgasläckage och att den rök har gått till sig :)
Yeeejh, sommar - nu kommer vi! :D
Och Morganälskling som fixat och donat och grejat :)

Igår hängde vi med Petra och Seb, fixade iordning lite korv stroganoff och bjussa på. Ibland känner jag mig
riktigt huslig. :P

Och idag har det hänt ganska mycket, brände mig big time på underarmen på en supervarm varmluftpistol (döööhh).
Efter typ en timma blev såret en blåsa och då tänkte jag "okej, nu tänker vi framåt. Låt blåsan vara och var inte där och pilla".
Det gick utmärkt, var väldigt försiktig för att inte göra illa mig mer. Men just innan vi slutade i eftermiddags råkade jag skrapa den underarmen så blåsan gick sönder :(
Bleh!
Så nu har jag ett sår som svider och är ömt. MEN ser ut som ett hjärta :)
Så inget ont utan något gott i sig. Typ ;D
Direkt efter jobbet for jag och bästsystern på en promenad med start hemifrån oss, vi gick ned på stan och käkade och spanade i lite affärer, sen gick vi hem. Fast när vi skildes åt fick jag låna Petras hörlurar, så det inte skulle bli så ensamt. :)
Känner mig himla duktig och hurtbullig.
Morgans pappa har blivit dålig, fast inte döende eller så men han ligget på sjukis..
Dom vet inte riktigt vad det är än, men hoppas det löser sig snabbt iallafall. Det luktar konstigt på sjukhus :(
Och känns extra tråkigt när det är bebbens pappa :/
Som tur är verkar han relativt pigg.

Och imorgon är det fredag!
Hurra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0