Nyttodag

Idag är det tvättdag. Och storhandlardag.
Även bilträff i Överboda, men vi vaknade så sent så det kändes drygt att fara dit. Skitväder också!
En tråkig sak är att generatorn på min fina babyford har brunnit upp, typ. :(
En rolig sak är att det finns en chans att toppackningen inte gått sönt på Amazonen, det hade vart vääääldigt skönt om den var hel :) Ska dektertiva mer noggrannt imorgon.
Imorgon ska vi även till banken och fixa med lånet till vårt hus!
Hurra! :)



Kisse ligger och trynar och snarkar brevid mig i soffan, har nog aldrig hänt förut.
Att han hoppar upp och lägger sig brevid en!
Han hoppar typ aldrig upp på saker, han ligger alltid på golvet och sover.
Men de få gånger han vill ligga brevid en så smyger han upp i sängen på natten, när man sover. :P
Hihi, ibland vaknar jag på natten när jag ska räta ut benen eller nåt, så går det inte för att det ligger en 7 kilos klump där jag ska ha mina ben :D 
Förbannade sötgris!
Nu drömmer han, benen sprattlar som en liten fisk :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0