You know it!

Ska härmed göra min första lista. Okeeej :D
Håll till godo, min tappre bloggläsare!


Du heter: Sanna Victoria Johansson
Smeknamn: Sansan eller Sannasol. Typ?

Låt som när du är ledsen sörjer till: All Lovers Hell - Krisofer Åström & Hidden Truck, Ballad of Worms - Cage och nå mer som jag inte minns exakt just nu.

Beroende av: Världsbästa Mogge, kattfarmen och just nu Polly!

Vad tror folk om dig? Säkert massa saker..

Stämmer det? För det mesta inte, skulle jag tro :P

Vad får du oftast komplimanger för? Mina piercingar. Och mina bilar skulle jag tro :)

Hur imponerar man på dig? Hm.. Med att kunna/veta saker typ. Kunskap är koolt!
Brukar du skratta för dig själv? Jo, fast då är det något som är JÄVULSKT roligt isåfall :D

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jo, får göra det :)" från syster Petra

Var bor du? Sandbacka, Umeå.

Trivs du där? Trivs bra, men längtar till ett hus..

Hur svarar du i mobilen? Beror lite på vem som ringer, men för det mesta "Sanna"

Vem ringde du senast? Mogge! :)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag skulle se Touching the Void, det var pappa som ringde :)
Antal timmar sömn inatt: Få se nu.. Runt 7, men spelar ingen roll hur många timmar jag sovit - går man upp halv sju på morgonen känns det alltid som det är för få timmar.

Sov du ensam: Näe, har inte gjort det på bra länge! Sov brevid Mogge och lillkissen Bonnie. Hon klämmer alltid in sig :D

Brukar du komma i tid: Haha! Näe, är världens tidsoptimist, men får oftast dåligt samvete för att jag kommer sent och försöker alltid hinna i tid. Men verkar vara omöjligt!
Hur känner du dig nu: Bra, utvilad och mätt med en strålande kvällssol som lyser in och gör allt fint :)

Vanligaste färg på dina kläder: Mörkt, typ svart? Passar till allt :D  Kläder jag har på mig procentuellt mest över veckan är ju arbetskläder, dom är svarta.

Vad tycker du om fötter: Jag gillar att jag har ett par och dom har jag vant mig vid, men andras fötter är fortfarande ett känsligt ämne.

Vad saknar du: Farfar.. :( Och lite Polly faktiskt.

Hade du en bra kväll igår: Mycket! Fick middag hos mamma och syster, sen How I Met Your Mother med snutten :)

Favorit dryck på morgonen: Juice eller O´boy.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 22 och se på tv ett tag i sängen, om vi inte är ute och gör saker, då kan det bli sent. På vardagarna alltså :)

Är du blyg? Ja, och jag gillar det inte :( Försöker jobba på det.
Sysslar du med någon idrott: Spriten räddade mig från sporten, så att säga :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek, men attraktion. Glöm inte bort att människan är ett djur.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jösses, vad skulle jag inte göra?!

Är du nöjd med ditt liv: Absolut, men längtar som sagt efter ett hus..

Är du bortskämd: Beror på med vad.
Vad gör du i morgon: Hard work-work!

Vad är det värsta du vet? Usch, mycket.. Trångsynthet, finns nästan inget som går mig mer på nerverna.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag hoppas det :D

Vad är det finaste du fått? Kärlek, kanske. För de finaste sakerna jag har har jag köpt själv, känns det som.
En speciell dag du minns: Många, men när jag såg Mogge första gången minns jag :) Medans jag praktiserade på Autolacken i gymnasiet var jag där en gång och lämnade nå grejer, då såg jag han och det pirrade i mig ;)

Du samlar på: Katter? Haha, näe men inget tror jag. Fina saker och ting kanske :)

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Morgan eller Petra, beror på vad det gäller.
När grät du senast: Åh. Det minns jag nog inte..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa saker! Och ge en del pengar som borde få det, typ familj och sånt såklart :)

Vill du gifta dig: Är kluven i frågan. Hade väl vart roligt, i Las Vegas eller så :) Men tror även att ifall man har den där ringen på fingret känner sig människan låst och då blir det inge roligt. Tror man kan hålla ihop en relation bättre om man vet att man är "fri" att gå när man vill. Förstår du hur jag tänker? Då är känslan mer att relationen är frivillig. Lättare att förklara hur jag tänker när man för diskutera med nån. Självklart är det inte så med alla, men.. Ja, så tror jag iaf :)
Vill du ha barn: Näe, inte som det känns just nu.

Är du musikalisk? Haha! Nej, tror inte det. Sjunger nog hellre än bra :P

Vad dricker du helst när du är törstig: Dr Pepper eller iste!

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Näe, har snarare legat vaken och grubblat.

Biter du på naglarna: Usch nej! Blir så mycket skit under naglarna när jag jobbar. Blä, blir nästan kräknödig när jag tänker på hur smutsig man är efter en jobbdag, skulle inte vilja ha det i munnen :(

 

 

 


 

 

Hurra!

 


Kommentarer
Postat av: Petra

"Kunskap är koolt!" - Vilken ärkenörd du lät som där!



"Jag gillar att jag har ett par och dom har jag vant mig vid, men andras fötter är fortfarande ett känsligt ämne." - HAHA, jag dog Sanna. Jag skrattade högt!



<3

2010-08-16 @ 21:00:55
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0