Dag 02 – Min första kärlek

Med risk för att låta lite sleezy, men på riktigt så är Morgan min första kärlek.
För även efter två år så känns allt så naturligt och enkelt.
Känns fortfarande lika pirrigt som när allt var nytt, men ändå säkert och stabilt som efter ett par år.
Allt vi vart med om, allt vi gjort och överallt där i varit har varit det bästa.



Vad fan mer ska man säga?
Jag ångrar inget tidigare, för gjort är gjort och allt som hänt har format mig till den jag är idag.
Allt annat har bara varit ett tidsfördriv för att komma dit jag är nu.
Och med tanke på vart jag har kommit och är nu så har allt varit värt det.


Du är den enda
Du är den bästa
Som jag har letat
Som jag har väntat
Det är så enkelt
Nu vill jag ha dig
Vad kan jag säga
mera?





Sen finns det ju också olika sorters kärlek såklart.
Familjen, djuren, ting..
Men detta inlägg tänkte jag mer kärlek som i kär i-kärlek :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0