Dag 07 – Vänner

Jaha, men jag kan ju inte beskriva bara några vänner, då är det ju många som blir onämda och jag kan inte berätta om alla för det är många...

Min syster är dock givet, Petraplutt :)




Vi som är nästan lika genom dna och jämt har roligt ihop.
Hon är med oss så ofta hon kan och följer med på tokigheter, även
om hon kan vara lite "lillgammal" och ovan med vårt gäng ibland.
Eller mest första tiden men det gick över :D
Som första gången hon träffade Christian, men det är en historia för sig.
En blodig en dessutom :P
Petra är det bättre av oss, hon som tar mitt tuggummi i väskan tills hon hittar en sopkorg,
är oftast väldigt prydlig och nogrann.
Motsattsen till flamset jag men vi väger upp varandra perfekt tycker jag :)


Sebastian / Seb





Morgans bästa vän, och även min om jag får säga det själv ;)
Har bara känt han drygt två år men det känns mycket längre på ett bra sätt :)
Vi har hunnit gjort massa roligt tillsammans och
på riktigt så har jag aldrig tråkigt med Seb :)
Bilden nedan skrattar jag på riktigt högt åt
varje gång jag ser den, även fast den är ett halvår gammal :D




Christian




Verkligen den mest spontana man som finns. :)
Morgan, jag, Seb, Christian och Emil tillsammans - it´s the best!
Strax tvåbarnspappa, känns lite konstigt att ha en sån i ens umgängeskrets - en pappa! :D
Men är jätteglad för han och Annicas skull, dom har för övrigt
den roligaste ungen ever - Ronny :)
Christian är en sån kille som jag är glad över att ha som vän och inte
som fiende. Känns tryggt ;)

Emil





Emilioooo!
Vår europatour-kompanjon som är jävulskt härlig att hänga med :)
Han som i största möjliga mån ställer upp och hjälper en, dock
jobbar han varannan vecka i nån gruva uppåt mot Lycksele typ, fast just nu i Hemavan?
Verkar vara lite av ett resande jobb också :)
Tråkigt att han jobbar varannan helg :( Men desto roligare när han är ledig :D



Kommentarer
Postat av: Petra

:')

2010-12-14 @ 18:35:34
URL: http://monsterbajset.blogg.se/
Postat av: sebastian

haha men herregud va många roliga bilder du har på allt och alla =)skitskoj att titta på allt ! haha

2010-12-16 @ 23:54:23
URL: http://sebskonstiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0