Dag 08 – Favoritsaker

Pga jultillställningar tosdag/fredag så får jag skriva igen dom dagarna idag.. typ :)




Ooooh, har massa favoritsaker. Beror på i vilka kategorier vi pratar om nu... :)
Generellt är mina favvisar:
Morgan (dock ingen sak, men en favorit ändå ;) )
Kattorna - Bonnie & Otis (inte heller saker men i love them!)
Bilarna -det är väl mer som saker då :D


Ford Country Sedan -61
När jag sålde Dixie i somras blev jag ju nästan utan bil
(hade iofs Amazon, men.. jaja :D) så då köpte jag den här.
Lite som en födelsedagspresent till mig själv ;)
<3



Volvo Amazon -68
Pärlan som tyvärr går som en påse nötter, för
det sitter nån dum folkracemotorn i hon nu.
Okej, den går bra som fan. När det går. :D
Får ju rengöra tändstiften varje gång jag tankar, och då
rymmer tanken typ 40 liter. :P
Tanken var väl att byta motorn i vår så jag kan fortsätta
brumma fram i amman även denna sommar :)
<3



Gammbiln har ju VARIT en favoritsak, det är min första bil ju :)
Och då blir det ju per automatik en speciell bil för en!


Chevrolet Impala -66
Efter drygt två år i mitt ägande fick den fortsätta sitt liv hos någon annan :)
Den for till Burträsk, av alla ställen :P
Svensksåld som direktörsbil till nån SJ-pamp i södra Sverige 1966!


Dixie i Kiruna på 80-talet nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0