Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig

Men jösses vad svårt :(
Kommer nog få fundera på den där ett tag...


1. Har smärre fobier för sprutor, fötter och disktrasor.

2. Är allergisk mot råttor.

3. Försöker och startar väldigt mycket, avslutar väldigt lite..

4. Pratar ungefär 10 minuter innan jag tänker.

5. Har svårt att lita på tjejer.

6. Är riktigt dålig på matematik.

7. Har en släng av social fobi & tror på fullaste
allvar att ingen märker, ser, hör eller bryr sig om mig.
(Blir alltid fasligt förvånad om någon vet vem jag är)


8. Har väldigt svårt att be om ursäkt till andra än min familj.
Även fast jag vet att jag har fel.


9. Skrattar sällan högt, även fast något är roligt. Bara så det är.
Men är något väldigt roligt skrattar jag högt, även om jag
råkar vara på ett allmänt ställe typ affären och kommer & tänka på det roliga.

10. Är väldigt allmänbildad och intelligent, men ibland märks det inte.



Typ nåt sånt :)
Nu ska jag se Desperate Houswives och vänta in bästMogge <3

Kommentarer
Postat av: Petra

Du skrattar alltid högt när du är med mig:D

2010-12-16 @ 22:33:23
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0