Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick


Jag är i princip ett pinsamt ögonblick personifierat.
Nästan.
Fast jag tycker själv att det väldigt ofta inte är så pinsamt. :D
Men det kan vara sånt som att ha mat mellan tänderna, på kläderna, i håret - självklart utan att jag är medveten om det själv.. (jag är en riktig sölgris som spiller i princip varje gång jag äter något)
Eller att jag pratar innan hjärnan hinner tänka efter.
När jag ramlar. (förutom sölet är jag klantig också. Snubblar, ramlar, klämmer, bränner, sticker, skär mig)
När jag är sen. Det tycker jag är jättejättejobbigt & pinsamt :( Men verkar vara omöjligt att bättra sig..


Så det är inget specifikt ögonblick jag kan komma på såhär direkt..
Det är mer tillfällen :P
Men som sagt, så tycker jag inte det är så pinsamt för det mesta.
Det är ju sånt som händer :)
Fast mat mellan tänderna är jag kinkigare på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0