Dag 19 – Detta ångrar jag


Jag ångrar ingenting, för varför skulle jag?
Gjort är väldig gjort och ingenting i världen kan få det ogjort.
Ser väldigt liten anledning till att gräma sånt man inte kan göra nåt åt. :)


Ångrar inte fyra, i sig bortslösande, år på en karl alldeles för trög och elak för att förstå sitt (och mitt) eget bästa.
Även fast mycket har varit tungt och det har varit mycket gråtande, en hel del skrikande och många frågor så
har det ändå tagit mig dit jag är idag. Det vill säga här. :) Och här trivs jag.
Kan inte heller ångra att jag inte gjorde slut med denna tidigare. För då hade jag inte träffat Morgan, som ett av flera exempel. Som sagt, allt har tagit mig hit. :)

Enda jag kan tänka mig att jag ångrar är saker jag inte gjort. Men som tur är är det inte mycket. Skulle bli tokig av att ligga och gräma mig om nätterna över saker jag hade chansen men inte gjorde.




Ps. Idag råkade jag bryta av blinkersspaken på Volvon. Kokobahibas!
Jaja. :) Sånt händer! Kanske ska önska mig en ny i julklapp? :D
Ska fortsätta med julgodisen nu, håller på med Polkabräck. Ljus och vit choklad med krossad polkagrisgodis på :)
Hoppas det blir bra. Är roligt att baka såntdär enkelt med typ 3 ingredienser.
Också blir Mogge glad för karrat ;)
<3

Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha om man skulle slå upp gottegris i en ordboken skulle det finnas en bild på Morgan.



Oooch, jag tycker det är roligast när blogginläggen handlar om mig. Bara så du vet:)

2010-12-21 @ 22:33:47
URL: http://monsterbajset.blogg.se/
Postat av: Mogge

Sånt händer???? Nä sånt händer inte, så ofta iaf. Jag har aldrig varit med om att nån bryter av blinkspaken!!

2010-12-22 @ 07:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0