klappisar

Ska åka på Ica och hämta ut Petras julklapp idag :P
Spännande va? ;)
Funderar på att ta mig i kragen och köpa grejer så jag kan baka också, när jag ändå är på affären.
Men vad tusan ska jag knåda ihop då?
Lussekatter vet jag, men sen då?
Slå in julklappar ska vi också göra.
Väntar dock på några, som jag beställt igår. :)

Knoe och miniknoe är det då full jävla fart på!
Dom jagar varandra och busar och kelas och sover. :) Roligt för Bonnie att få en kompis igen.
Han har dock en dålig vana av att snutta/dia henne. I do not approve!
Men dom är roliga att se på, han springer från halva huset och hoppar på henne men hon
bryr sig föga och bara puttar undan honom :P Störst går lite först i det här fallet. :)
Och han envisas med att sova på min kudde på nätterna. Visst, det är fint och gulligt och mysigt.
Men han klämmer in sig mellan sänggaveln och mitt huvud på kudden, så jag får halva kudden och han tar halva.
Det blir lite trångt och jag får ligga som en ostkrok. Har ju inte hjärta att putta undan han heller,
är mycket väl medveten om att tiden går fasligt fort när dom är små och det smäller bara till så
är han för stor för hela min kudde.
Har en känsla av att Otis kommer bli en redig grabb, redan nu har han bautastora tassar.. :D


Fick min lönespec i fredags. I love mitt jobb!
Julbonus på 25 000:- före skatt!
Så det kommer komma in 30 009 svenska riksdaler på min konto när nu lönen betalas ut.
JääääääääÄÄÄÄääävulskt skönt alltså!
Känns sjukt bra med lite sparpengar och buffrar, vi har drygt 13 000 på huskonton också eftersom dom inte dragit någon ränta eller så för dom första två veckorna vi bodde här.
Så allt tråkbajsigt med Vilda och de andra katternas akuta bortfall är kanske inte slutet på allt.
Skönt med ett ljus i tunneln, något positivt iaf :)


NU ska vi spela Guitar Hero och fortsätta ha slösöndag!

Kommentarer
Postat av: Petra

WHUUUUUUT! 25 jävla tusen! :O

2010-12-19 @ 14:51:05
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0