New

Petra har varit snäll och färgat mitt hår rött igårkväll, och idag. (blev en liten miss, men det är luuugnt!)
Fixar nån bilder sen, orkar inte koppla in iPhonen. Eller ens leta kabeln som behövs :P

Resan till Ikea gick jättebra, fast det var sjukt halkigt. Speciellt i Skuleberget, på vägen hem körde en lastbil en bit framför oss i diket! Men det verkade ha gått bra för honom iallafall för just när vi passerade hoppade han ur hytten.. Men läskigt!
Fick med oss maaaassa saker hem - jippie ;)
Nu är gästsovrummet i princip klart och jag är riktigt nöjd :)
Walk-in-rummet/klädrummet är också klart..
Egentligen är det mesta klart, är bara lite smågrejer som bara vi tänker på kvar nu. Hoppas jag :P


Nu är det egentligen bara att invänta kvällen, jag och hjärtat har ätit goomiddag bara vi två :)
Men snart kommer nog dom andra, får se vilka det blir...
Och sen verkar det bli att vi rullar ut till Norrbyn! Hoppas det, hade varit jätteroligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0