Roadtrip!

I loooove roadtrips! :)
Speciellt när man kan kombinera shopping ;P

Kollat in Ikeas hemsida, även blivit medlem i "ikea family".. Hm :D



Lite sånt grejs.
Även småpryttlar, såklart. :P
Typ som drickglas, sladdgömma, tillbringare, krukor, matlådor, lådor och insatser till Expedithyllan..
Hohoho! :)




Hände förresten en lite halvskum grej nyss, googlade "expedit skrivbord" och komme in på en bloggare som hade en sån bild. Visade sig att hon var från Ume och hade megasnyggt rött hår!
Jag har ju letat som en vilde efter någon bra hårfärg som ska vara ganska knalligt rött. Minns för några år sen när jag hade rött.. Kanske börjar vara ganska länge sen nu.. Hur som helst, då fanns det ändå en famnfull med olika märken och nyanser.
Nu finns det två (2) röda nyanser typ! Och det är mer åt det mörkröda hållet.. :(
Har kollat på Åhlens, Kicks, Coop och Ica Maxi - wtf!
Köpte iallafall två förpackningar med något som såg ganska klarrött ut.. Får se på torsdag.
Får ibland en akuttvivelkänsla på att färga håret, för det blonda är riktigt fint nu tycker jag.
Jag trivs i det blonda och passar riktigt bra i det. Men eftersom det är lönlöst att klippa någon slagt frisyr när jag ändå har håret uppsatt 9 timmar per dag 5 dagar i veckan, så toppar jag det bara..
Och har ju vart blond typ 4 år nu. Känner för förändringar!

Och trots allt, vill jag bli blond igen är det ju inte hela världen :)
Finns ju blondering på affärn ;D
Men försöker vara lite strategisk och färgar rött nu på vintern. Det bleks ju så vansinnigt på sommaren, sist jag hade fick jag färga hela håret varannan gång jag färgade utväxten :(
Så till sommarn kanske det blir något mer mellanblont eller ljusbrunt.. Får se :)
Är ju en evighet tills dess!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

men guud, vilken härlig slump :D säg att du är lesbisk också, så kan vi dejta - det vore ödet! ;)



Jag färgade med Viva, färgen hette red beech och jag köpte den på ICA ;) Och så har jag lagt en toning över som heter Poppy red av märket disections tror jag... den finns på shock.se :D

2010-12-29 @ 01:06:23
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0