Fredag - Lördag

Okej, ska försöka sammanfatta helgens bravader med en bunt bilder.
För i det här fallet säger en bild mer än tusen ord.

Fredag:
Ett litet get-together hos Emil i Mo.l :)
Alla provade mina nördglajjor ;)







Lördag:
For på Sebs och Christians garage och slaktade (bokstavligen) Ford vanen som vi hämtade från Motorgården för ett tag sen. Christian skulle behålla motor och låna, men ungefär allt annat skulle slängas. Vi gick in med tanken att skroten ska inte kunna få igen en endaste krona på den där bilen. Inget ska gå att återsälja :D
Det hela ballade ur totalt när Seb skulle dra ut vanen och glömde typ bort att det inte bara var stången mellan bilarna utan en kedja också, så när han bromsade ute på gården brakade ju såklart vanen rakt in i skuffen på 144:an. X´D
Så vi försökte fixa det hjälpligt med de medel som fanns att tillgå. Killarna försökte även låna ett bakljus från Impalan som substitut för det trasiga volvolyset. Gick inge vidare och la den idén på is så länge :P
Allt som allt tror jag vi var på garaget i ungefär 8 timmar, tror vi var hemma strax innan 04, då var jag duktigt trött :P
Tog ju ett tag längre än tänkt efter den lilla påkörningsolyckan. :D














Ett är då säkert, och det är att det då tamigfan aldrig är tråkigt med dom här killarna :)
You guys! :)

Kommentarer
Postat av: Petra

HAHA jag dör.

2010-02-14 @ 23:08:39
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0