Fredag

Hihi, det var trevligt igår. Det som var i Anumark var väl sådär, var inte så mycket folk men vi fick ändå dansa lös några låtar till Wolfman Jack. Dom är duktiga domdär varulvsmännen ;P
Vi for ned på stan sen, men det blev lite brist i kommunikationen då vi åkte i två bilar :)
Men tillslut hittade alla varandra och då for vi på Statoil och köpte calzone, delish! :)
Utom Emil och Seb för dom köpte kattmat, läkerol och chokladsås istället och mumsade i sig det.
Verkade inte ha vart nån höjdare, men tror det är för det inte va Whiskas :D
Dom åt ju faktiskt upp nästan en hel konserv med Whiskas och skorpor på 7-11 i somras. Det var roligt!
Haha, jag var ju tvungen att smaka för man kan ju inte säga att man inte tycker illa om nåt innan man smakat.
Och det var inte så farligt faktiskt, smakade mest ingenting. Luktar helt klart mer än det smakar om jag säger så
:)




Iallafall så drog Puffen och Isabell hem så då fick vi tränga in oss i min 245:a.
Det gick väl bara bra antar jag, fast Mogge, Seb och Emil satt i skuffen.
Men dom var ju så superfiffiga och kom på att dom skulle tona bakrutorn med sopsäckar och silvertejp, för då skulle ju ingen polis kunna se att det satt tre pers i skuffen. :D



Christian sladdade runt på västerslätt så det flög bara folk där bak, och jävlar vad dom skrattade och skrek :)
Fast bilen blev tydligen ganska svår att köra med 8 personer i bilen, varav tre tjockisar bakom bakaxeln.
Tur att Christian är så duktig chafför :]
Han åt även upp en hel påse minimorötter från Statoil. Hela påsen på en gång. Snyggt ;)






Idag har det bara varit mysdag, än så länge.
Låg och såg på tv till tolv sen gjorde vi helgfrukost med kokta ägg, o´boy, gurka och marmelad och grejer :)
Mums!


Alltså jag älskar alla våra katter såklart, men Vilda har ett lite extra stor plats i hjärtat på mig.
Hon är ju min lilla bebbe, har alltid varit hon och jag känns det som :)
Hon älskar att sitta på min axlar och åka med när jag gör saker, typ borstar tänderna och lagar mat.
Och hon pratar jättemycket, direkt man tilltalar henne svarar hon :)
Hon älskar snoddar, är som en hund och apporterar om man slänger/sprätter iväg en snodd, så hämtar hon den och lägger vid ens fötter och sen sitter och väntar tills man slänger iväg den igen. Om man inte uppmärksammar henne snabbt nog brukar hon jalma och prata :P
Min lilla Sessa :)
(så hette hon när hon var en lite kattong, men när jag tog henne blev det Vilda istället. Passar henne bättre :D )




Vilda bebbe och Vilda stora kickan :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Guh vad grå hon har blivit i ansiktet ;D

Och: HAHAHA vilka pajasar dom där killarna är:D

2010-02-27 @ 15:51:08
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0