Mån - Ons

Jamen tja då!
Har inte hänt så förbannat mycket i veckan. :)
Fast halva veckan har ju bara gått än, är ju mycket kvar som kan hända. ;P
Igår stannade jag ett tag på jobbet och polerade skärmen. Nu är det bara det mattsvarta kvar, hurra!
Sen for jag till Petra och Adam och blev bjuden på korvstroganoff, smaskigt värre. :)

Då blev jag så himla inspererad så ikväll efter jobbet for jag & Petra på Obs och handlade grejer till korvstroganoff som jag gjorde till middag ikväll. Köpte lite andra grejer också, bland annat ingredienser till en baconpastasås som blir middag imorgon.





Taggar som tusan på lördag, då åker jag och mitt hjärtegull Morgan med Ume Van Service till Lycksele på firmafest. :] Ska bo på hotell och se nån show dom hade där (vad fasiken hette dom nu igen? Wallmarks?  Wallbergs? Wallmans?). Tror det kommer bli förbaskat roligt :) Längtar svinmycket, ska bli så lyxigt att bo på hotell och äta gooomaten och gå på spa och sånt där :]


Som dagens inläggsbild blir det ett ganska intressant foto på jag, Vilda och Bonnie.
Det är Mogge som tagit kortet och jag tycker det blev en väldigt intressant bild... :D
Är på nåt sätt en så bra symbios. :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken rolig bild :D

2010-02-18 @ 17:30:55
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0