Måndag

Följ min blogg med bloglovin

Do it! :D


Plymouth Duster -72:a

Lite av en ögonsten för mig, päääärlan! :´)
På ett sätt vill jag som ändå ha kvar den, har ju lagt ned massa energi och slit i lacken.
Är ju min första alldeles helt egna hellack. Hoppas verkligen den får ett hem hos nån sinnessjuk entusiast som är supernoga och försiktig med den.. Snyft!


Den här måndage har varit ganska lik alla andra vardagar, det vill säga jobbdagar.
Iallafall mellan 07.00 och 16.00, för när jobbSanna stämplade ut (rent bildligt, då vi inte har nån in/utstämpling på jobbet) så for fritidsSanna till Van Service och kasta in mig och Mogge i bilen och brummade till Brån för att se på ett
hus. Det var.. Ja, det var ett hus. Fint som tusan, med jättemysig källare med öppenspis och blablabla.
Men yttepytteliten tomt tyvärr så det blir inge av det. Med huset alltså.
Kommer ju fler hus :)
Är ändå ganska intressant och bra att fara på massa visningar, så man lär sig och så :)

Efter vi varit i Brån for vi till garaget i Hörnefors och hämtade/lämnade lite grejer.
Mogge passade på att ta lite kort på Duster samtidigt, har lagt ut en annons på den.
Ska bli mycket spännande att se vad han får för byteserbjudande :)
Jag är himla inne på en Amazon nu, men vissa är ju fan dum i huvet alltså.
Typ 10 papp för en amma som stått i en lada i hundra år typ. No way, Jose!
Gillar blåvolvon massor men känner att en förnyelse är att sträva efter. Har ju faktiskt haft bilen i typ.. 3 månader. :D
Har även vunnit en auktion på Tradera på ett par helkoola nördglajjor, längtar som fan tills jag får hem dom :]



Hahahahahaaaaaaha, Bonnie är extra tokig i fötter ikväll verkar det som.
Har på mig Mogges lurviga monstertofflor som hon var och slogs med och bet massor på nyss.
Sen lessnade hon på det och gick över till att bita, kela och stryka sig mot Mogges fötter istället. :D
Vilken förbaskad sötfis alltså. :)

Sötgrisarna Mogge & Kisse surfar nätet. Fast fluffgrisen surfar hellre några zzzz tror jag ;P





Kommentarer
Postat av: Petra

HAHA, kisse 4 president!

2010-02-09 @ 15:01:19
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0