Onsdag

Vi vann inte budgivningen. :(
Känns bajstråkigt med det är ju så det är...
Kommer fler hus :)

Annars har dan varit sisådär, blev ganska låg när vi inte vann budandet.
Men har ju iallafall fått en anställning :)
Det är så livet är, man måste försöka fokusera på ljusglimtarna. :)
Har fått en klänning jag köpt på tradera också, lite stor runt bröstkorgen men annars var den hur fin som helst.
Ska fråga om mormor kan sy in den lite :D




Har tänkt på en sak också, och det är att de flesta tjejer är tamigfan dum i huvudet.
Nu menar jag inte att alla är det, men det finns några riktiga praktexemplar.
Och självklart finns det tjejer som är helt okej såklart :)
Meeeen en del andra är så inihelvete sneaky och falska.
Därför försöker jag begränsa min umgängeskrets till herrar, förutom några tjejer som är respektive.
Och min syster såklart, världens bästaste Monsterbajs!
Men förutom dom så.. Ptja, är inte så mycket för hela det där kniven-i-ryggengrejen.
Så jag håller mig i mesta möjliga mån till killar, och vi har det ju så förbaskat roligt :)



Sitter och halvser på Jerry Springer, OMFG vad roligt det är :D
Just nu är det en familj med dvärgar/kortväxta som är flyyy förbannade på varann. X´D
Och nu blev det en riktigt fet kvinna som springer runt i underkläder. Hahaha!
Funderar på om man kanske skulle ha hoppat i badet..
Men det kändes lite drygt också, känner mig lite för rastlös för det.
Blir nog en dusch istället, men innan det är lite hemmagrejer som ska göras. :)
Det här är Petras sista praktikveckan på ett tag nu, för nästa vecka börjar dom plåtkursen på skolan, sen lov och ser mer plåtkurser och sen lov igen.
Vissta fick det bäst, va.. :D


Just ja, Vilda har fått nå fixering eller nåt för hon slickar jämt på fönstrena. :D
What the fudge liksom?
Längtar lite till sommarn så man kan torka av fönsterna, är fullt med nosavtryck på dom.
Men arg kan man ju inte bli heller, för det första tar ju inte katter direkt åt sig av skäll och för det andra är dom ju så förbaskat söta. Jävla sötfisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0