Söndag

Åh, är lite trött i mössan idag. Men tror Mogge är tröttare :D
Sötplutt. :)
Det var mycket trevligt igår, som alltid. :)
Seb komme till oss så käkade vi middag och förfestade lite, och det hela ballade ur totalt då killarna bestämde sig för att klä upp sig järnet. :D
Mogge hade svart skjorta med svart kavaj, slickad snebena och en liten Alfalfa-tofs längst bak på skallen.
Seb hade rutig (randig?) skjorta med svart pullover och fick låna en brun manchesterkavaj av Mogge, även där var frisyrvalet slickad snebena. Dock utan tofs :P
Jag satte upp håret och hade en röd/svart halternecktop så jag såg ut att passa hyfsat med killarna :)




Väl framme hos Christian blev han väldigt imponerad skulle jag vilja påstå, då han också bestämde sig för att svira om till vit skjorta, blå slips och grå kavaj. Tydligen samma som från när han gick ut nian (?) om jag inte missminner mig. Lite för liten nu alltså, då det torde ha varit cirka 10 år sen han gick ut högstadiet. :P




Självfallet hade vi köpt cigarrer. ;D


Vi tyckte att Christian såg ut som en lite halvslemmig begagnatbilförsäljare på nån firmafest slutet på 80-talet i sin kavaj och halvlånga, slickade hår.
Typ "Cheep Al´s used cars" eller "Honesty Hanks automobiles"
Hans kommentar var "Jag känner mig som en firmafest"...
Hahaha :D



HahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahahAHAHAHAAHAHAH!
Jag dör, alltså. X´D
You guys!

Bjussar på en ganska crappy bild på Seb också, men den blev dålig för jag skrattade så jävla mycket :D





Ikväll blir det nog lugna puckar.
Ska försöka lägga in lite filmer från igår, både från Ford van + lastbilsäventyr och från Christians fest. :)
Imorgon ska vi kika på ett hus, ska som vanligt bli mycket intressant :)






Kommentarer
Postat av: Annica

Det var den han tog studenten i. =)

2010-02-08 @ 15:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0