Tisdag

Idag var det en bra dag.
Mycket bra dag! :)
En hel bunt känslor som gått upp och ner..
Fast bara positiva saker såklart, men det är som mycket på kort tid att ta in och bearbeta :)

Har iallafall fått fast anställning på Autolacken nu, eller "tills vidare".
Yeah!
Har ju varit typ extraanställd tidigare, då dom inte vetat hur det sett ut med bokningar och jobb.
Men nu har jag ju varit där i ganska precis 1 år, så jag gick och hörde mig för igår om vad dom hade tänkt..
Bengt sa att han skulle prata med Brodin, så idag blev jag inkallad på kontoret och då fick jag skriva på papper och sånt! :) En sten från min bröstkorg har lyfts alltså.
För det leder oss osökt till min nästa roliga grej som hänt...

Imorgon är det en budgivning på ett hus vi kollat på, det är vi och två parter till.
Så vi får se hur det går, håller tummarna som fan alltså!
Hade verkligen varit skönt med ett hus med fint garage, nåt som är ens eget. Med egen tomt och allt. :)
Men om det visar sig att nån av de två parterna som ska buda har bestämt sig att dom ska ha huset kosta vad det kosta vill, så kan vi ju såklart inte köpa det. :S
Vi är ju faktiskt inte gjort av pengar, och det är en del att göra på det där huset.
Har världens nervösklump i magen över budgivningen, ska bli både intressant, spännande och lärorikt. :)







På fredag blir det fest i Anumark, ska bli extra roligt då Petra också ska hänga med :)

------>   Nailheads

Yeajh! :]


Lite bilder från andra datorn:

Jag saknar sommaren!

 

 








Kommentarer
Postat av: Petra

Jippey, fredag kommer rocka:)

2010-02-24 @ 17:29:25
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0