Torsdag

ÖK byggs om - igen!

Jag tror jag sprängde en ven i skallen nyss, jag fick hjärnsläpp.
Det lät liksom "splatt" inuti huvudet och nått gick sönder.
Jag hatar Umeås politiker. Dom är ju tamigjävulen dum i hela jävla skallen!

What the fudge liksom?!
Aldrig får man då vara helt glad, det är då ett som är säkert.
Nu gör ni såhär: ta bort dom där förbenade guppen och bygg bussfickor åt bussjävlarna.
Så nu när ni ändå ska göra om, gör då för guds skull rätt den här gången!
Då skulle trafiken flyta förbannat mycket bättre.
Det är sånahär gånger det är skönt med ett lite skruttigare bil, för jag håller då 50 över guppen precis som hastighetsbegränsningen är.
Och min bil pallar det utan problem, det är snarare så att det är jobbigare att köra över hoppen i lägre hastigheter.
Så; Sanna 1 - Umeå Kommun 0.


Jaa men hur som jävla helst, usch vad upprörd jag blev nu.
Nu är Dustern borta på riktigt, papper är skrivna och postchecken har bytt ägare.
Och Dustern bytt adress. Buh :/

Helt klart bitterljuvt.
Det ljuva är att jag hittat en Amazon nu ;)
Eller Mogge hittade en åt mig, han är faktiskt bäst :)
Men den får stå där den står ett tag till (är en kompis som har bilen så det är ingen brådis med att få bort den där den står nu som tur är), så får Dixie vara själv i garaget.
Nu blev det ju lite mer plats när Dustern är utflugen ur boet så att säga.
Så tanken var väl att ta lös bakaxeln och fixa den ganska snart på den där Impaaalan. Sweet :)




Det här är en förjävla bra låt alltså, videon är lite halvdryg.
Men sjukt catchig musik, så lyssna på den :)

Den svenska björnstammen - dansmusik



Kommentarer
Postat av: Petra

Du har vart ihop med Leonardo DiCaprio

Du har vart med Joaquin Phoenix i Hollywood

Du har bott med Jaggers dotter i Mexiko

Ändå kallar du mig pucko när jag undrar vad du ser hos nån som mig

Sjunger

2010-02-11 @ 21:29:47
URL: http://monsterbajset.blogg.se/
Postat av: Petra

WTF! Ska det vara runt sjunger!

2010-02-11 @ 21:30:15
URL: http://monsterbajset.blogg.se/
Postat av: Petra

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!

Det ska vara stjärnor runt sjunger, så att man förstår att jag sjunger liksom.

Nu sprängdes min ven.........

2010-02-11 @ 21:31:18
URL: http://monsterbajset.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ta ett djupt andetag- dom kommer att fortsätta bygga om den där förbannade vägen till jordens undergång =/ Speciellt eftersom du bor där och stör dig på det ;)



Hahaha, den låter känns onekligen lite psykadelisk - men roligt att få veta vad du lyssnar på för skumt på dagarna ;P

2010-02-16 @ 11:39:19
URL: http://tobax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0