Lördag

Igår var vi hos min kära far som fyllde år. :)
Det var mycket trevligt, kom inte därifrån förrens vid halv tolv tror jag.
Pappa hade bakat goofika med två olika sorters tårtor, himla mumsigt :)

Sitter och väntar på Morgan nu, han är och hämtar släpvagnen från sina föräldrar. Ska fara upp till Pengsjö och gratta världens sötaste lillkusin Simon som fyller tre och min moster som också fyller år nu snart typ. :D
Och efter lite mer goofika ska vi dra till Bjurfors och hämta en ny motor åt Dixie! :)
Finally!
Fast flångny är den väl inte, men den måste iallafall va bättre än den skräpiga 305:an som satt i tidigare.

Hur som helst, väntar på Petrapirog nu. Vi har nämligen tänkt fara till Sandy´s och äta frukost :)
Trevligt värre alltså! Jag älskar helger. :)

Sötaste kusinen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0