Onsdag

Ja men okej då.

Heter Sanna och lever & bor på Sandbacka, Umeå. Delar bostad med min bättre hälft Morgan och fyra katter; Vilda, Bonnie, Kisse och Roxy. Jobbar på billackeringen Autolacken sedan ganska precis ett år tillbaka och innan dess jobbade jag på Motorcentrum i ett och ett halvt år. Ooooch innan det gick jag fordonsprogrammet med inriktigt billackering på Liljaskolan.
Vårat liv krestar mycket kring bilar, då Morgan jobbar som skadetekniker - dvs plåtslagare, och det stora intresset är bilar. Har hunnit samla ihop en rekordelig vagnspark i familjen, så att säga.
I skrivande stund äger hushållet Johansson-Zakrisson 5 bilar, 1 lastbil & 1 moped;
  • 2 stycken Volvo 245:or, varsin vinterbil
  • 1 Oldsmobile Cutlass -70:a
  • 1 Chevrolet Impala "Dixie" -68:a
  • 1 Plymouth Duster -72:a
  • International Loadstar -68:a (lastbil)
  • Cresent 2000 sent 50-tal

Så bloggen lär nog bli ganska fordonsinspirerad. :)
Tänker skriva om saker jag funderar och tänker på, och såklart om allt annat roligt som händer :)


Bästaste och jag i Grekland -09

Bästaste och jag i Grekland -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0