Onsdag på riktigt

Alltså haha, såg att jag skrivit "onsdag" på inlägget  igår. Men det var ju tisdag igår.
Var helkoko, hade verkligen onsdag igår och torsdag idag. Hatar när sånt händer, är tusen gånger bättre att ha onsdag fast det är torsdag :)


Idag har det inte hänt så förbaskat mycket, jobbat jobbat jobbat. Dom bästa jobbdagarna är onsdag, torsdag och fredag för då är världens bästa syster på praktik hos oss :)
Vi är bäst tillsammans :D
Och Morgan har haft utveckligssamtal på sitt jobb idag, har fick bara beröm. Är så stolt, han är världens bästa alltså :)

Ikväll när jag kom hem badade jag också, mkt skönt. Hedde i massa badsalt som jag fick av Petra när hon var i Jordanien, kändes väldigt lyxigt. Sen använde jag nån lertvål med saltkorn i, också den från Jordanien.
Smooth as a babys butt!
Läste bok medans jag låg där och saltade in mig, Stephen Kings "om en Buick 8". Faktiskt himla bra bok.
Iallafall, hade dörren på glänt också så katterna gjorde mig sällskap. Alla utom Roxy, hon är inte så sällskaplig, hon håller sig mest för sig själv..
Och Bonnie var och trampade runt och balanserde på badkarskanten, petade lite i vattnet med tassen och så.
Tills hon föll i, eller halvt som halvt. Hon halkade med bakdelen och gled ner i badkaret, så ena bakbenet blev blöt. Lyckades rädda henne från att hon skulle falla i helt :P
Dom är ena roliga krabater, dom där katterna :)


Skulle egentligen farit på en visning av ett hus i Häggnäs, Hörnefors ikväll. Men vi avbokade det, är helt enkelt för skruttigt och gammalt hus för oss. Finns andra, mer intressanta hus :)
Och det verkar som vi hittat en bra motor till Dixie nu, ska hämta detn i helgen. Som av en rolig händelse är det en bekant som har motorn, en av min morbrors bättre vänner. Skönt :)



Det var nog det, ska nörda mig vid datorn ett tag till och sen blir det Real Housewives of New Jersey klockan 21! Hurra! :)

Kommentarer
Postat av: Petra

WE ROCKELIROCKS!

2010-01-21 @ 20:02:08
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0