Söndag (förmiddag)

Sitter och bygger på min vill ha-lista genom att surfa runt nelly.com medans Mogge sitter brevid mig i soffan och lirar lite GTA. :D
Sötgrisen alltså.
Är förjävla kallt här hemma idag, termometern visade på +13 inne när jag vaknade imorse vid tio.
Måste ha hänt nåt med pannan i källarn, för det är då inge luft i elementen.
Lite halvdrygt att pallra sig ur sängen, men fick värsta lyxfrukosten :)
Mogge for på Obs och handlade smör, rostat bröd, gurka och apelsinmarmelad.
Så drack jag te och åt ost/gurkmackor till frukost. :)
Har gjort annat bra idag också; tvättat, sminkat mig och diskat lite.
Ska fara och kolla på ett hus snart, spännande.
Är himla kul att kika på hus, bara få se hur folk har det lite. Och få tänka liksom att "åh, här skulle jag ha soffan och här skulle man kunna ha den där tavlan och här kan katterna ha sitt klösträd..."
Lite samma känsla som när man går och spinkar runt i visningslägenheterna på IKEA :)
Skriver mer ikväll, so long!


Det här är en sjukt bra låt. Oh yeah! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0