Lilla stumpen

Roxypoxy dog igår :(
hon har vart dålig, men blev lite bättre i lördags så det kändes lite bättre ändå.. ett tag.
Sen igår så var hon helt lealös, orkade inte stå eller sitta och var som förlamad, så jag ringde veterinären, eller när jag till slut fick tag på en veterinär, så skulle vi åka dit.
Vi packade ihop Roxy i transportburen och hoppade in i bilen, svängde just ut på östra kyrkogatan och alldeles vid begravningsbyrån så dog hon, ironsikt nog :(
Så vi åkte upp till mormor och lämnade lillmissen, för hon sa att hon kunde begrava henne där.
Kändes skönt att inte behöva göra det själv, allt blev ju så.. plötsligt.
Snällaste bästaste mormor som alltid fixar och hjälper!




Idag har vi försökt göra massa saker, och inte grubbla så himla mycket.
Lämnade in min telefon på Telia igen. Orkar inte ens försöka förklara, blir bara irriterad >:(
Sen åt vi en jättegod frukost på caféet i MVGgallerian, mumsigt värre!
Köpte 3 par örhängen och ett halsband också på Ur&Penn, allt för 90:-!
Tyvärr är mitt urval av örhängen väldigt begränsat, har ju 2 10mm fleshtunnels i öronen och inga vanliga örhängeshål, så kan bara ha smycken som är en obruten cirkel så att säga - typ hoolahoophängen.
Men som sagt, hitta ändå 3 fina par :)
Är sjukt ovan vid örhängen, har ju haft töjningarna i typ 5-6 år!
Men ska nog ta några fler hål i öronen, har vart sugen ett tag nu :)

Har även råkat spana in en bunt PVs som jag är jävligt peppad på att köpa, hade vart awesome med en PV ju :]
Vi får se om man blir en bil rikare, så att säga :)




Och i eftermiddag drar vi till Lycksele på motorveckan, Christian var som sugen på att
dra en repa eller två med Rosa Pantern (som han köpt av Seb) på burnouttävligen ikväll.
Vi har inte bestämt om vi ska göra nå brinn ut med amman än, kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0