:(

Telia är på riktigt dumma i huvudet :(

Lämnade in min mobil på lagning för 7 veckor sen, felet var att den inte vibrerade längre.
Fint bra, fick tillbaka den efter 2 veckor.
Startade telefonen och fipplade i inställningarna och sånt. Efter 4 minuter låste sig bara telefonen och vägrar starta nåmer. Prutt!
Går tillbaka till Telia dagen efter och lämnar in den igen, och då säger hon i kassan att det är deras verkstas fel - att det måste ha hänt nåt när dom uppdaterade. Jaja, visst visst fixa den bara, liksom...
Hon sa även att det skulle bli ett prioärende, och ta mindre än två veckor eftersom det är dom som fuckat det.
Efter 4 (!!) veckor fick jag igen telefonen, alltså för en veckan sen ungefär.
Har inte orkat/haft tid att fixa igång den - dvs föra över musik och sånt.
Ikväll tog jag tag i det, tog bort/förde över från gamla telefonen till datorn..
När jag sedan, glad i hågen, hedde in mitt simkort i nya telefonen så står det bara "ogiltigt sim-kort"!
Jag blir vansinnig!!
Har dom skickat en ny telefon som är låst till nån operatör eller wtf?!
Vilka jävla kokosbollar... Ska fara dit på lunchen, smälla upp dörren och snöra telefonen i ansiktet på första bästa i ful, lila tröja >:(

Alltså PRUTT, det är fan det enda jag har att säga.
Nu ska jag gå och lägga mig. Arg.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0