Helgen

Lägger in lite bilder här och lite på fejjan :)
Måste ju bara lägga till lite saker som hände i Skellefte i lördags.
För det första var Dixie där med nya ägaren. Roligt :)
2 av Sebastians gamla bilar var också där, bland annat Bel Air:n som vi åkte ned till Västerås i. :D
Och för det andra, släppte av Sebbs syster Isabelle på Anderstorp. Och just när vi skulle köra därifrån runt på parkeringen mötte vi en vespa med en snubbe som körde och en brud som åkte i vääärldens fart.
Och när dom passerade oss gjorde dom massa tummen upp och grejer, glodde som tusan.
Var inte mer med det, tills mogge skrek "HAHAHA, dom körde in i väggen!!"
Så vände sig alla vi om och mycket riktigt, killen hade kört rätt in i en garagelängan!
Jag vände mig exakt när det tog pallstopp för han och då välte dom åt sidan, på nå snickeriskit. Typ plywoodskivor och sånt.
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHHHHHHHHHHAAAAAA!
Det var sjukt roligt! Han måste ha tittat bakåt lite för länge och helt missat att svänga den där 90 gradederna för att ta sig till utfarten från parkeringen :P
Vi saktade ned och kollade så dom vaknade till liv, och det gjode dom. Men jag tror att tjejen som åkte var riktigt arg. :D




Ida-Lisa lockade mitt hår i fredags. Megafint! :)


På lördagen lekte vi i hinderbanan vid i20. Phu, jobbigt med roligt! :)


Sen bestämde vi oss för att brumma upp till cruisingen i Skellefteå!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0