Kattvalp

Åh, längtar till vi ska ta kattungar på Bonnie. För så ska det bara bli, och hör sen!
:P

Okej, måste även få lufta mina åsikter angående mitt schampo/balsam:
Det är fan kung!
Har provat en bunt olika, men aldrig märkt nån skillnad liksom.
Men jävlar i min låda, det här gör skillnad! Håret blir megamjukt och silkigt, iaf mitt. :)
Har en rejäl mängt och riktigt tjockt hår, så det blir lätt tovigt ibland. Förut iallafall, innan Gliss kom in i mitt badrum ;D

 

Kom bara att tänka på hur jävla awesome detta schampo/balsam är när jag borstade håret nyss. :)

Now you know :P



Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, Bonniebusbäbisar! :D

2010-06-29 @ 21:56:23
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0