Lördag

En helskön dag idag, och då har kvällen inte ens börjat :)
Känns lite konstigt utan Dixie, men det blir bra det här.
Brummade runt i Oldsen igår. Jag gillar den bilen ;)

OCH igår lockade Ida-Lisa mitt hår, blev megafint! :)
Ska investera i en locktång, så bästsystern få hjälpa mig med framtida lockningar.
Lägger in lite bilder senare, kanske imorgon :P
Och nu är det inte länge kvar tills Petra tar studenten. Knäppt alltså!
Tiden går så fort, liksom.
Snart har ju jag och Morgan vart ihop i två, två, år!
DET känns också lite knäppt, fast på ett bra sätt. :)




Okej, det vart mest svammel. Men sånt händer, ibland blir det så.
Har målat naglarna idag, köpte två  nya lacker iveckan. Och kunde inte bestämma vilken av dem jag skulle ta ikväll, så jag följde Mogges råd om att ta en färg på vardera hand.
Så vänster hand är grön och höger typ ljusrosaskimmer. :P
Kanske tar en bild på det också ;)
Känner mig så fin idag, liksom. Lite konstigt kanske,  men känner typ för att klä upp mig lite och sminka mig lite extra och sånt typ :)

Men hallå!
Det är praktiskt taget sommar, solen lyser (ibland) och det är lördagkväll.
Det är inte datanördtajm alltså, nu ska jag dra med bästgrabben och styra upp nåt :)
Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0