Tisdag

En övertid kväll avklarad! Dagen har gått fort.. Skönt :D

Besiktigade Amazonen igår, gick fan över förväntan big time!
Fyra st 2:or:

- Saknas regplåt fram (såg den där jag knappade in mig på bilprovningen. Hade glömt stötfångarn i vanen :P)
- Halvljus ur funktion (nå kokobahibas, har bytt lyktinsatser och allt. Har funkat sen fredags varje gång och har funktat varje gång efter att jag körde ut från besiktiningen. HAHA!)
- Oljeläckage (vet vars det läker, så det är ingen biggie ;) )
-
Ojämn bromsverkan bak (Trodde det skulle vara mer gnäll på bromsarna, pedalen tar bara i botten)

Så praktiskt taget blev det ju bara två 2:or!
Hade en megabra besiktningsman, han kände igen mig från Motorcentrumtiden - då jag var där flera gånger i veckan :)
Jag menar, bilen har stått så länge att den föll ur registret!
Och efter att den regades in så har den stått i ytterligare 4 år typ :P




Ids inte skriva mer nu, har blivit mindre bloggande för mig på sista tiden.
Men är knappt hemma på kvällarna! :S
Nu ska jag iallafall se Crime Scene Cleaners (brott tvättas bort) på tv4Fakta
och vänta på att snutten ska komma hem, han skruvar i vanen. :)
Han är så jävla duktig! :)
Du är bäst, kakmonstret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0