Torsdag

Sitter i sängen och morgonsurfar lite, Mogge har just åkt på jobbet.
MEEEEEEN jag är ledig idag, för världens bästa syster tar ju studenten idag!
Grattis Petra! :)

Ska snart börja göra mig i ordning, ska äta lunch med mami innan vi brummar in till Vännäs.
Olala, gamla minnen...
Känns inte direkt som att det bara var 3 år sen jag tog studenten på exakt samma skola med nästan exakt samma lärare. Har jag på riktigt jobbat i tre år? Jösses, det känns konstigt.
Både och, på ett sätt känns det som att det var hundratals år sen jag gick i skolan men de människor som gick där samtidigt. En del som man inte pratar med alls nu och en del som faktiskt fortfarande finns i ens liv. Känns nästan sonm jag har jobbat hela mitt liv. Fast det har jag ju inte. Såklart :P
Men på ett annat sätt känns det som det var nyss man åkte skolbuss och käkade lunch på Lägret och ibland tog tjugo över ett bussen hem...
Och jag är ju en av de lyckligt lottade som aldrig varit arbetslös i hela mitt liv, är väldigt tacksam över det.
Får ju nästan ångest över att vara hemma en såndär dag, mitt i veckan. Även fast jag fått ledigt :D

 



Nå bilder från min student 2007




Sitter och halvser på Jay Leno. Han är ganska festlig :)
Jamen visst, det var väl allt. För tillfället :D
Ska fota en massa idag, så du kanske får se nå bilder sen.
Kanske ikväll, kanske inet. Ska fara och äta på Norrlandsoperan ikväll för att fira :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0