Fre - Tis

Jamen jösses vad det har hänt saker sen i torsdags :D

Lägger ut lite bilder som får förklara det mesta:





Lackat det sista på den sista skärmen till Dustern :)








Jag, Mogge, Annika, Christian och Seb var på Droskan och käkade middag i lördags, for sen ut på äventyr. :)
Sladdades och saker hände... :D Jätterolig kväll :)

Var även och hälsade på mormor i söndags, hon har opererat sin axel så mogge har haft hennes bil nån vecka då hon ändå inte kunnat använda sen. Så vi for och lämnade igen den i söndags och fick middag - älgskavsgryta. :]
Spelade lite kort också.. Jäkla mormor alltså, hon vinner i allt typ. :S
Eller så är det för att jag har absolut inget pokeransikte.. :P


Åh herreguuudherreguuudherreguuuuud!
Har inte tid med mer datanördande, Desperate Housewives börjar ju nu.
Ska krypa ned i sängen och se tv, Sötmogge tar så väl hand om mig nu när jag är krasslig och hostig. :)
Skriver mer sen nån dag, kanske imorgon. Ska fara och skriva ägarpapper och betala amman imorgonkväll. Yejh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0