Fredag

Igår lurade jag Mogge på äventyr :D
Överraskade honom med att fara på en liten afterwork på Lottas. :)
Vi kom dit vid halv sju och då  var det smetafullt, så vi satte oss i baren och väntade på ett bort och till slut så..
Jag åt en hamburgare (jösses vad god, speciellt deras egna coleslaw) och Mogge åt en operatoast med oxfilé tror jag det var :)
Väldigt mumsigt!

Efter att vi käkat så drack sötplutt lite öl och jag drack lite cola och kollade på alla människor.
Finns en hel del kufar på Lottas alltså, det är då ett som är säkert. :P
Först fick vi fint sällskap av BärgarRickard, det var en person jag inte trodde jag skulle träffa igårkväll iallafall.
Men det var trevligt, han och två polare gjorde oss sällskap så pratade vi jobbminnen :)
För Bärgarn är ju hos oss flera gånger per dag så man har ju hunnit träffa dom en del det senaste året och Mogge har ju också mkt att göra med Bärgarn :)
Och våra borsgrannar var ett par engelskmän som Morgan började prata med, frågade lite hur det funkar att försäkra en bil i England, det verkar ju vara så snorigt dyrt. Så babblade dom på ett tag, älsklingen är ju riktigt duktig på engelska ;)
Efter ett tag komme Masen och gjorde oss sällskap så satt vi och babblade ett tag, och sen satte sig två snubbar och  pratade med oss. Dom var tydligen från Ulricehamn och Borås och jobbade på samma jobb, var ett ganska annorlunda jobb. Dom åkte runt och gjorde affärer, typ. :D
Ena berättade att dom varit i Umeå två år tidigare och startat upp Joy (som ligger brevid Gina Tricot) och nu var dom tillbaka i stan för att bygga om Lindex brevid Up2. :)
Alltså ändå sjukt otippat jobb, men koolt.




Och idag ska vi på Swapmeet på Nailheads, så fort lilla trynet har trynat färdigt i soffan. Han är lite bakis idag ;)



Hihihihihi!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0