Ons - Sön

Långt glapp mellan uppdateringarna nu. Nåja, sånt som händer :)
Har vart en ganska lugn helg, Mogge har varit lite krasslig men han verkar piggare nu. Tur :)
Ikväll bär det av till pappa för middag, jag och Morgan står för förrätten.
Vi har blandat ihop creme fraich och philadelphiaost och slevat ned det i en skål, klickat i en burk med rom och sen hackat rödlök och gräslök och strött över.
Hoppas det blir bra ;P

Var budgivning på huset i Hörnefors i fredags också, vi vann inte :/
Men det kommer fler hus..
Och jag blev en erfarenhet rikare, jag skötte nämligen vår budgivning. Usch vad spännande det var varje gång mäklaren ringde upp med motpartens nya bud :D

Var en sväng på stan i lördags också och köpte världens snyggaste pennkjol på Rut m.fl :)
Sweeeet!

Men nu ska jag göra mig i ordning för att fara på middag.
Mitt hår har varit i uppror idag, helt klart. Har världens burr alltså :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0