Ons - Tors

Igår jobbade jag över, har ganska bra med jobb nu. Och det är ju bra :)
Kom hem vid åtta, ganska samtidigt som Mogge för han hade stannat på sitt jobb och grejjat med Oldsen.
Bara att borsta tänderna och hoppa isäng, är så himla mysigt i våran säng på kvällarna. :)
Har minst en katt i sängen typ hela kvällen/natten och oftast två. Jävla fleecebollar till kattskrällen. <3

Jag har mina misstankar att jag kan lida av något slag av narkolepsi eller dylikt...
Kan verkligen somna vart som helst, förut somnade jag direkt hjärnan inte "arbetade" med ett aktivt tänkande men på sista året så har det blivit mest när jag blir uttråkad efter nån kvart/halvtimma. Lite irriterande men det är ganska skönt att sova också :P
Har ju bland annat somnat sittandes på rad 5 på Idun på en konser med P. Floyd (gör riktigt bra Pink Floydcovers) och hos frisören. Det lät som frisörskan blev lite obekväm på tonen hon sa "eehh... somnade nu nyss?".
Somnat tusen gånger på jobbet, vi har ju drygt en timmas förmiddagsfika och en timmas lunch.
Och då hjärnan inte arbetar och inte bryr sig om allt jävla prat om skotrar och hur man kaklar bäst osv osv så somnar jag, vare sig jag vill eller inte. Alltså ögonlocken blir 800 kg tung.
Då retas dom med mig och frågar om jag inte får sova på nätterna. Men problemet är att det gör jag ju, sover ju lätt åtta timmar... Lite störande, jag somnar ju inte för att jag är trött. Om du förstår hur jag menar :)
Vet inte hur många gånger jag somnat på garaget i Hörnefors och i Nyhem.
Men i Hörnefors brukar jag isåfall somna i stolen som står där, väldigt obekväm. Så när jag vaknar är jag som formad som en ostkrok och har ont. :/



Sitter och spanar på Nelly.com, åh dreggel!
Alltså vad jag känner att jag aldrig orkar fara på stan och handla kläder. :)
Men nu sovtime, ses sen alligator!




Kommentarer
Postat av: Petra

Nu har du ju varit på stan:)

2010-03-26 @ 17:24:14
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0