Lördag

Gud vad kass jag blivit på att uppdatera. Men den här veckan har varit ganska händelserik, eller vi har varit upptagna med annat än att bara sitta hemma efter jobbet och nörda på nätet. :D
Varit på två husvisningar! Intressant, kunskap är ju som bekant en lätt börda att bära.
Även lagt ut Dixie på annons, så får se hur det blir med det.
Är ett par som hört av sig om byten och försäljning.. Är så jävla i valet och kvalet om jag ska byta till nå annat ballt eller om jag ska sälja och sen köpa nåt annat alternativt lägga lite av dom pengarna på Amazonen.
Mogge sa också att jag skulle kunna få ta svartoldsen om jag säljer Impalan.
Får se... Åh! Alla dessa valmöjligheter!

Igårkväll hade VanService grill/städkväll så då for jag och Petra på Lottas och mumsade gooomaten :)
Trevligt som vanligt på Lottas :)
Efter det for vi till Seb och hängde ett tag med han och masen. Sen fick jag fara och skjutsa typ halva VanService från Västerslätt ned på Harrys, det var ju nästan ett äventyr i sig :P
Åkte tillbaka till Teg, och för att göra en lång historia kort så skrämde jag Petra, Seb och masen när dom tänkte skrämma mig :P Men tyvärr tappade jag min mobil då - usch vilken panik jag fick när vi for på 7-11 och tankade, för det var där jag gjorde den fasansfulla upptäckten :/
For tillbaka till Sebs parkering och där låg min ensamma och lämnade mobil, i regnet. Men deet gick bra :) Yeeejh!
Sen åkte vi ett par svängar på stan och hade trevligt, mkt folk ute :)

Så nu är det bara att peppa inför Fredrika ikväll! ;)



Lämnade ju in min mobil på Telia för två veckor sen, eftersom vibrationen hade gått sönder. Hämtade ut mobilen i torsdags, startade den och då funkade den såklart inte! >:(
Då startade den inte ens! Så mobilen var alltså mer trasig efter jag fått igen den från "lagning" än den var innan jag lämnade in den!
GrrrRRRrrr...
Så, bättre lycka nästan gång. :/



Fotades även lite igår, men lägger kanske upp dom bilderna i helgen. För det lär ju bli mer fotande ikväll :)
Plus att jag ligger i sängen och surfar, orkar inte gå upp och hämta kamerna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0