Måndag




Snyggmogges snyggtatuering :D
Inte riiiikigt klar än, men snart.
Blir bra som fan :)
Råttkillen längtst upp är originaltatueringen, så att säga.
Vet inte hur länge han haft den, men ett duktiga par år skulle jag tro..
Men när jag var och tatuerade mig på ryggen bokade Mogge tid för att bygga på den där råttan till nåt, och så här blev det :)
-58 Impalan ser lite blek ut, men det är bara för att resten är nygjort och Impalan är några veckor gammal.




På tal om Impalas, så surfade jag runt på Classiccars.se igår och kände att det hade varit roligt med en annan jänk.. Jävligt roligt. Ska nog lägga ut en bytesannons på Dixie och se vad man får för förslag. Behöver ju inte byta bara för det, men om man får nåt erbjudande man inte kan tacka nej till så.. ;D
Men kände imorse när jag brummade på jobbet att det är ändå Dixie, min första bil liksom!
Och hon ser faktiskt ganska ball och lite lagom elak ut. :)
Är i valen och kvalet alltså!

Okeeej då! Egentligen vill jag ha kvar Dixie men ändå ha en ny bil, bara.. Det liksom kryper i kroppen.
Hoppas det hära krypanden stillas när vi hämtar Amazonen för det är ju en ny bil, fast som jag ägt ett par månader snart.. :P




Kommentarer
Postat av: Petra

Tatueringen kommer bli sjuuuukt bra när den är klar!

2010-05-10 @ 19:21:24
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0