Herrå!

Känns som att man har packat tusen lådor men det finns ändå saker kvar att packa..
Jaja :) Längtar tills uppackning, det är det roligaste! :)
Kan hända att bloggfrekvensen skjunker lite nu närmaste tiden, vi kommer nog inte ha internet på ett litet tag.
Misstänker jag iaf :P
Om jag kommer ihåg det ska jag ta lite foton imorgon så får du se hur det ser ut.
Och jag bryr mig inte så värst ifall du vill se eller inte, för jag kommer ändå lägga upp det. :D
Vet egentligen inte om det finns så mycket mer att skriva. Kanske blir nå mer senare.
Vi får se, håller det fönstret öppet. :)

Har köpt lite julklappar också, online :P
Älskar internet, är så förbannat smidigt att köpa grejer över nätet. Speciellt julklappar!
Åt mamma, Morgans mamma och till bästa systern någonsin ;D


Ska fortsätta läsa min bok nu, så jag får börja på Stephen King sen :)
Fast den jag läser nu är faktiskt riktigt bra; Ian Rankin - Den hängande trädgården.
Är nån såndär kriminalroman, eller vad dom nu kallas. Deckare kanske? :P
Det är spännande och bra iallafall. Är lite tråkigt när man som kommer in i en bra bok och man läser jättemycket, för då vill jag inte att den ska ta slut. Jag blir liksom ledsen när jag känner att mer än hälften är läst.. :S
Just ja, vi var och såg P Floyd igår, sötaste pappsen bjöd oss och speciellt Mogge som en tidig födelsedagspresent.
Det var awesome, har sett dom tidigare. :)
Dom spelar Pink Floydlåtar och gör en slags ljusshow.. :)


Från Örebro 2010
(hittade ingen bild från igår)


Kommentarer
Postat av: Petra

Gillar inte ögonbilden, it give me the creeps.



Föresten, julklapp till miiig?! Låt mig höra mer^^

2010-11-12 @ 21:28:08
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0