hjul

Julpyntar lite lätt. :) Jag älskar jul!
Och som tur är har jag en megasnäll faster som har gett oss en gran och massa pynt till den, ljusstake och allt möjligt krimskrams.
Jag har absolut inget pynt själv och Mogge hade lite sparsamt :P
Har en teori om att sätta upp julgranen nu innan helgen, dvs innan vi hämtar bebiskissen, så kanske han inte klättrar  i den. Tanken var alltså att om den redan finns här när han kommer hit kanske den inte blir lika intressant som om vi sätter upp den efter han kommit. :)
Jag återkommer om hur det går på den fronten.
Bonniebalubas har aldrig heller sett en julgran men eftersom hon är en riktig megafegis så tror/hoppas jag hon mest bara blir rädd för den. Enklast så :D
Är lite orolig för hur det kommer gå att få ihop henne och lilla pjarten, är ju som jävulskt mkt som har hänt i hennes lilla liv senaste tre veckorna. Först flytt sen bästa kompisen borta och nu en liten parvel som ska komma och ... komma. :P Och eftersom det lät som han var den mest kavata och framåtiga katten i kullen så kan det gå lite hur som helst tror jag. Bonnie är ju också som bekant lite skygg och blyg av sig mot allt nytt och alla nya :D
Jaja, förhoppningsvis tar det bara lite tid för dom att vänja sig :)


Men nu - pynt!
Som sagt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0