Mega!

Gjorde en så jävla god köttfärssås till middag alltså :)
Sitter mest och tar igen mig lite medans Morgan spelar Mafia II, han har som snöat in på det där. :P
Och Bonniebalubas ligger på mina ben, förbannade sötgris!

Jag gillar måndagar, för det är alltid dagen som går fortast tycker jag. Iallafall av arbetsdagarna :)
Min sovpartner hävdade att jag nynnade i sömnen inatt, creepy! Om det hade vart tvärtom, att Morgan hade ljud för sig i sömnen och jag låg och hörde så skulle jag fan dö! Tycker det är så sjukt läskigt alltså :(
Känns som att klockan borde vara runt sju, åtta efter allt jag hunnit ikväll. :P
Funderar på att packa några flyttlådor. Usch! Vindsförrådet vill jag inte ens tänka på. :´(




Verkligen en av världens roligaste bilder. Jag dör litegrann av skratt
varje gång jag ser det här fotografiet! Han ser ut som en valross
och en hamster typ! X´D

Kommentarer
Postat av: Petra

SV: HAHA, den där låten kanske handlar om DIG!?! Freaky!

2010-11-01 @ 20:47:54
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0