optimalis

Jag gillar tisdagar, är verkligen den optimala tvkvällen på hela veckan :)
Mindre än en veeeecka kvar till flytt, börjar bli mer och mer nervös faktiskt.
Men på ett bra sätt liksom :) Jag menar, det är vårat hus! Sjukt..
Är lite nervis att det kommer bli så tyst också. Har ju bott i lägenheter hela mitt liv och även om det inte har varit lyrhörda lägenheter så är det ändå ett konstans bakgrundssorl som kommer försvinna när man bor helt ensamt, utan grannar alldeles över/under/brevid.
Tur kattbrudarna rejsar runt och rör upp damm :D
Det enda tråkiga är övergången från sen morgon till tidig morgon.
Nu far jag ju hemifrån typ 6:50 och börjar 7:00. Tror inte vi hinner med det när vi flyttar :P
Men när man kommer in i nya rutiner så är det nog inga problem, och rutinerna kommer nog inte heller vara så svår att ändra/bryta eftersom hela livet blir annars och mycket ändras.
Det är nog knepigare att ändra rutiner bara apropå ingenting..


GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SYSTER!!!!
Till provanställning på Ume Nya :)
Så jävla awesome, är sjukt glad för din skull :)
Är väldigt peppad på att hitta en bil åt dig också ;D




Snart jul också, det kommer nog bara smälla till så sitter man där med julklappspapper upp till knäna och snören i håret och allt möjligt knäppt. Eller nåt..
Jag längtar jättemycket till jul, det är en rolig tillställning :)
Gillar att köpa julklappar (speciellt om dom är riktigt fiffiga och braiga), gillar att slå in julklappar och gillar att ge julklappar :)  Och såklart att få också ;D
Älskar att träffa allt folk (vi har stor släkt!) och gillar stämningen.
Är faktiskt inte lika förtjust i maten, när man ätit första julbordet med jobbet där i början av december brukar jag vara ganska mättad faktiskt.
Men älskar äppelmos, så det brukar jag ha halva tallriken av :)



Ungefär såhär ser vårat schema ut närmaste tiden:
- Förhoppningsvis flytt i helgen, annars på måndag (15 nov)
- 30 nov fyller bästMogge år, samma dag som min mosters karl som också bor i Hörnefors
- Inflyttningsfest, kombinerad födelsedagsfest kanske, i slutet av nov början på dec
- 3 dec julbord med jobbet
- 4 dec firmafest med mogges jobb
- 10 dec firmafest med mitt jobb, för alla plåtisar (och mogge ;)) och bärgarna

Sen är det ju praktiskt taget jul! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0