Bu!

Ja där ser man!
Igår körde Peter K runt oss en sväng i Vanen, hämtade upp Andreas och åkte en sväng till.
Seb, Masen och c/o åkte till Coyote och inte långt efter (skulle jag tro) sammanslöt vi.
Där var det massa folk och blommans band spelade, dom är riktigt bra :)
Hade lite chitchattime med Seb, lite otippat men jag är hedrad.
Världens bästaste Sebastian! :)
(det vet du :D)
Åkte därifrån vid halv tre tror jag? Hämtade Maria och skjutade hem henne sen åkte vi på Max och träffade Petraplutt, som var utklädd :) Roligt med utklädda människor!
Åt massa smält ost på Max tills dom stängde och sen for vi hem.
:) Somnade inte förrens halv fem (halv sex sommartid :S) för det var ju Girls of the Playboy Mansion på tv.
Det är fan kul :D Jag gillar Holly, hon är festlig!

Äh, nu ska jag nog slösurfa vidare lite, är en bit mör idag..
Sötaste muffinmonstret spelar Mafia II och är också lite trött. ;)
Blir en slö söndag idag. Eller kanske åker en sväng på garaget. Och Sebs garage.
MEN sen ska vi ha bakismatmiddagsdate med mamma, Petra och mesVita :D


Kommentarer
Postat av: Petra

Alltså grr! Jag träffade ju Maria på Corona! Vad mycket lättare det varit om jag hade åkt med direkt därifrån:)

2010-10-31 @ 15:11:52
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0