Jösses!

Det var ju megaknepigt att knåpa ihop en ny header.. :(
Dumma Photoshop som bara står på engelska så man fattar inget av den dumma fackengelskan så ändå ingen fattar nåt av!
Bläh, gillar inte att inte få som jag vill. Eller snarare inte få saker gjorda som jag vill göra.
Eller egentligen inte kunna saker jag vill kunna.
Har ju tänkt läsa på lite språkkunskaper också i iPhonen när jag tar en paus från dokumentärslyssnandet, men jag hittade ingen bra app för språkkurser. Tänkte nån som är som sånadär band till freestylar som jag sett på tv, där det är en röst som talar in fraser så ska man upprepa dom, liksom, men det fanns ingen sån.
Ingen som jag hittat iallafall. Typiskt!
Jag vill ju lära mig saker, att man ska få känna sig så förbaskat motarbetat när man bara vill få sin kunskapstörst släckt.. Oj, nu måste jag nog gå och dricka lite julmust, blev väldigt törstig. Rent fysiskt också :)




Usch, förra veckan hade jag en dålig brytbladsknivsvecka. Först slant jag och stack mig med kniven just i nederkant av naveln, men det tog inte så mkt. Blev mest bara en röd liten prick. Men det var ändå lite läskigt! En kort sekund såg jag för min inre syn hur jag liksom fångade upp tarmar och gojs som ligger i naveltrakten i famnen, segnade ner på golvet och pep efter Bengt på hjälp.
Men det tog som sagt knappt :)
Och några dagar senare skar jag mig på handen, nedanför lillfingret och tvärs över från handryggen in till handflatat. Det blev desto djupare men fick ingen inre syn om olycksbådande blodbad, det finns ju inte så mkt i handen som kan falla ut och söla ner mig. Egentligen. Blev mest ganska paff och gick för att plåstra om mig själv.

Kommer även ihåg en gång på Motorcentrum när jag åkt nånstans med David, min arbetskompis. När jag stängde dörren hade jag typ läppen i stängrummet, för dörrens hörn längst upp vid rutan slog en djup reva i underläppen.
Förstod först inte att det tog så bra, fick mest ont i tanden. Gick in dit jag fick skjuts, en glasfirma, och skulle hämta nån bil. Förstod fortfarande inte att det typ rann blod från läppen men glaskillen sa inget. Hmrf!
Först när jag komme tillbaka på jobbet såg jag kratern i min läpp. Blä.
Var hemskanens djupt och fick även ett avtryck av tanden på insidan av läppen, åkte till vårdcentralen och plåstrade om så det skulle dra ihop och läka sig.



Okej, nu svävar jag iväg här..





Fuck you, Photoshop!
Nu går jag och lägger mig. Och hör sen!
Men först lite wheelmust ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

Sitter och sörplar på lite Julis just i denna sekund. Mycket gott.

2010-10-29 @ 09:45:54
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0