Mitt hjärtans vän

Exakt, ska fara och hämta karln nu på ett tag.
Har en ganska bajsig dag idag, omotiverad och mycket som inte går som jag vill.
Det är sånahär gånger det är extra skönt att sluta 15 på fredagar. I <3 my work
Igår blev det övertid, det går riktigt bra att jobba över faktiskt. Har som kommit in i ett flow, har blivit ungefär en övertidskväll per vecka i sex veckor nu snart.

Mogge visade mig ett riktigt roligt klipp på en sverigedemokrat.
Alltså självklart får varenda människa med rösträtt i Sverige rösta på exakt vad dom vill, men sverigedemokraternas rötter är i ett främlingsfientligt parti och det är så förbannat förjävla mycket skitsnack att invandring är så dåligt och så dyrt och alla är skurkar och alla är arbetslösa/bidragstagare och är dom inte det så tar dom alla "svenskars" jobb. Väx upp, för i helvete.
Skulle kunna skriva en hel avhandling om hur korkade sverigedemokraternas invandrarpolitik är, hur obotligt hjärndöda rasister och främlingsfientliga är, men finns ingen tid för det. Just nu, om jag fortfarande har ångan uppe ikväll kanske det blir ett till inlägg.
Men på riktigt, korkade är dom.
Och som sagt, man får tycka vad man vill, men de flesta människor med lite omtanke/medmänslighet/objektiv syn/öppenhet förstår väl att allt ont inte kommer från invandrare. Och vilka är invadrare? Folk som inte är födda i Sverige, som är född här av utlänska föräldrar, av en utländs förälder, folk som invandrat från Finland under finska vinterkriget, som inte firar "svensk tradition" som en del kristna förgreningar t.ex Jehovas Vittnen, som inte heter Johansson/Svensson/Karlsson i efternamn?
Please, spare me!


Jag lägger in videon senare, kanske ikväll.
Finns ingen tid nu, Morgan väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0