No work work

Blev ingen övertid, känns lyxigt och skönt. Som att få sluta extra tidigt typ :)
Vi hade typ inga bilar på gården och då är det ju lite mening med att jobba över..
Så istället hängde jag med Petra och mamma på lite affärer, köpte en kool kista på Röda Korset :)
Kanske lägger upp en bild sen. Kanske. :)
När jag blev avsläppt hemma tog jag bilen till Bilfrakt där Mogge hjälpte sin pappa med hans Dogde Van, jag tänkte ta våran Van och fara och köpa flyttkartonger, men när jag komme till Bilfrakt så var dom redan klar med bilen :)
Då åkte vi hem istället, lämnade Volvon och for på Jula men dom kartongerna såg så små ut. For på Rusta, dom såg också små ut. For på Obs och köpte där, såg också små ut. Men jaja, orkade inte fara runt mer :P
Men när vi väl kom hem så verkar dom kartongerna vara lika stora som dom vi redan hade.. Knäppt.. :D

Hahaha, just ja! Mogge råkade lägga igen kistlocket på Bonnies tassar för den nyfikenstruten hon är så hade hon ju såklart stuckig in båda labbarna i lådan men det märkte ju inte Mogge, men jag stod bakom Bonnie och såg ur tassarna blev lite utsmetade och hur hon först bara tittade hon dumt sen så pep hon till så fruktansvärt ynkligt! Himla sötboll ;D Det tog ju knappt nånting, tror mest hon blev lite förvånad. Såg lite roligt ut iallafall :)





Igår blev en sjukt tidig kväll alltså!
Morgan komme hem vid halv sju tiden, då såg vi på inspelade avsnitt av Ghost Hunters (buuUuuh!)
Vi hade inte se så värst mkt, för båda somnade i soffan efter halva programmet, så vi låg i soffan och snuttade nån timma. :P Vaknade till och väckte Morgan, så vi gjorde kväll så att säga och la oss sen i sängen. Då var klockan nio.
Hedde på tv men Morgan somnade på en gång... ;D
Jag såg en kvart av Efterlyst sen snoozade jag med. Vilka tröttisar vi var alltså!
Men utvilad imorse naaanting! :)





Julen 2009, sötRoxy :)



Julen 2009, sötkusinen Simon :)

Kommentarer
Postat av: Petra

:')

2010-10-28 @ 22:16:30
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0