Pupp!

Känner mig som ändå bubblig av skrivanda, eller nåt.
Men vet inte vad jag ska skriva riktigt..
Ibland känner jag att jag vill vara nån annan, vem som helst utom just mig.
Det funkar tyvärr inte riktigt så, för även om jag försöker och provar så har jag inte den energin
som krävs för att maskera mig själv liksom.
Mju.

Vi har pratat lite löst om en litet puppie, men senare. Kanske i sommar, kanske till nästa jul.
Det hade varit så roligt med en parvel, som man kan ta med när man ska nånstans.
Som man kan lära och uppfostra och hålla på med. :)
Missförstå mig inte, jag älskar våra katter! Men dom är verkligen de enklaste husdjuren
man kan ha.
Dom sover, äter, sover, sover, går på lådan, sover, äter, sover, sover, sover, busar lite, äter, lådan, sover..
Och det känns så fasligt tomt med bara två kurrisar kvar.
När vi flyttat så kommer vi vara hemma mer, och som den rastlösa själen jag är hade liten, lat, lekmonsterhund
vart perfekt :)
För jycken jag har i mina tankar är en Fransk Bulldog!
JA! Petra har infekterat mitt sinne med sitt frallprat. :P
Men dom verkar faktiskt som toppenhundar, speciellt om man inte är så sugen på att
va ute och tokmotionera flera timmar om dagen eller spåra eller hålla på med agility eller
vad fan man nu vill.   Om man bara vill ha en softarhund så verkar det vara en bra hund :)
Meeeeeeeeeen vi får se. Än är inget bestämt.



Bild lånad från hundforum.se

(Åååå MisseMu! Jag vet att du vill ;)
)


Kommentarer
Postat av: Petra

Alltså, när du skriver om små frallor så blir jag ÄNNU mer sugen (om det nu är möjligt), dom är ju SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ underbara! Jag dör lite inombords varje gång jag ser en bild av en av dom små skorvarna! :')

2010-10-21 @ 23:13:49
URL: http://monsterbajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0